-

De grootste valkuilen binnen je contentstrategie

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

 

 

Bij een goede contentstrategie is het belangrijk dat alle silo’s en stakeholders betrokken zijn en dat je rapporteert op basis van KPI’s.

In deze talk vertelt Fleur Willemijn van Beinum (al ruim 20 jaar actief als contentstrateeg) hoe merken hun contentstrategie kunnen verbeteren. Zij deelt een aantal tips en vertelt waar merken op dit vlak de meeste moeite mee hebben, welke fouten ze maken, welke valkuilen er zijn en hoe je die kan voorkomen. En mocht dit niet lukken: hoe leer je er dan van, zodat de geschiedenis zich niet herhaalt?

Haar presentatie is opgebouwd uit vier onderdelen:
1) Campagneplanning (en dat is heel iets anders dan je strategie, legt ze uit)

2) Hoe zet je je audience meer centraal? (waarbij ze inhaakt op silo’s en social only)

3) Het belang van data (waaronder inzichten uit de markt en Google Search)

4) Hoe haal je meer uit je budget? (Kan je je mediabudget en contentproductiebudget combineren?)

 

Host: Ronald ter Voert (eigenaar RTV Media)

Spreker: Fleur Willemijn van Beinum (contentstrateeg)

Collectie: Emerce Digital Marketing Live!

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond