-

De heilige graal van digitaal meten

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Quantcast. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Quantcast’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Meten is weten, ook in het digitale tijdperk. Digitaal meten is complex en onjuiste statistieken trekken de marketingstrategie scheef.

Wie de juiste doelen correct meet, kan de waarde van een weergavekanaal bewijzen. Een foutieve instelling bij de statistieken leidt tot verkeerde resultaten die de marketingstrategie uit balans brengen.

In dit webinar nemen Wolter Tjeenk Willink, oprichter en directeur van Traffic Builders, en Pieter van Rekom, manager Benelux bij Quantcast, je mee in de wereld van attributie. Ze doen uit de doeken wat de sterke en zwakke punten zijn van gemeenschappelijke digitale statistieken en hoe attributie modellering effectief kan worden gebruikt om inzicht te krijgen in campagneprestaties. Ze doen strategische aanbevelingen voor een meer waarheidsgetrouwe kijk op doelgroepen en impact en leggen uit hoe je ervoor zorgt dat elke fase van je klantreis duidelijk wordt toegeschreven.

Host: Ronald ter Voert (eigenaar RTV Media)

Sprekers: Wolter Tjeenk Willink (oprichter en directeur van Traffic Builders) en Pieter van Rekom (Manager Benelux bij Quantcast)

Collectie: Emerce Conversion 2020

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond