De heilige graal van digitaal meten

Meten is weten, ook in het digitale tijdperk. Digitaal meten is complex en onjuiste statistieken trekken de marketingstrategie scheef.

Wie de juiste doelen correct meet, kan de waarde van een weergavekanaal bewijzen. Een foutieve instelling bij de statistieken leidt tot verkeerde resultaten die de marketingstrategie uit balans brengen.

In dit webinar nemen Wolter Tjeenk Willink, oprichter en directeur van Traffic Builders, en Pieter van Rekom, manager Benelux bij Quantcast, je mee in de wereld van attributie. Ze doen uit de doeken wat de sterke en zwakke punten zijn van gemeenschappelijke digitale statistieken en hoe attributie modellering effectief kan worden gebruikt om inzicht te krijgen in campagneprestaties. Ze doen strategische aanbevelingen voor een meer waarheidsgetrouwe kijk op doelgroepen en impact en leggen uit hoe je ervoor zorgt dat elke fase van je klantreis duidelijk wordt toegeschreven.

Host: Ronald ter Voert (eigenaar RTV Media)

Sprekers: Wolter Tjeenk Willink (oprichter en directeur van Traffic Builders) en Pieter van Rekom (Manager Benelux bij Quantcast)

Collectie: Emerce Conversion 2020

 

12,1K



Gerelateerde artikelen