-

Greetz: nu alvast de test-workflow optimaliseren voor na corona

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Conversie-optimalisatie kan niet zonder een  goed testbeleid. Maar hoe zorg je voor een workflow die continu testen centraal stelt?

Greetz draaide zeer goed tijdens de piek van de coronapandemie. Ellen van Hemert wist daardoor een budget vrij te krijgen om de te-hooi-en-te-gras testen die ze voorheen deden om te zetten in een workflow waarin continu testen centraal staat.

In deze video vertelt ze onder meer met welke nieuwe tools Greetz hierbij werkt en hoe ze voldoende tijd hiervoor vrij wist te maken bij developers. Tot slot vertelt ze hoe ze zorgde voor het besef dat nu optimaliseren ook na corona nog voor extra omzet zal zorgen.


Spreker
: Ellen van Hemert (Head of Product Greetz)

Collectie: Emerce Conversion 2021

Host: Krijn Schuurman

NB: ten tijde van dit interview werkte Van Hemert nog voor Greetz, maar inmiddels werkt ze bij een andere organisatie.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond