-

De toekomst van fashion merchandising: iedereen een gepersonaliseerde winkel

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Tweakwise. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Tweakwise’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

 

 

De toekomst van fashion merchandising? Straks heeft iedere klant een eigen gepersonaliseerde winkel.

In deze video deelt Stefan van Opstal (Tweakwise) zijn visie op de toekomst van fashion merchandising. Aan de hand van voorbeelden van de top van de fashion e-commerce leer je hoe je een merchandisingstrategie ontwikkelt met gepersonaliseerd productaanbod en wat de impact is van slimme merchandising op CRO.

Verder toont hij innovatieve technologieën waarmee het mogelijk is om voor iedere shopper een real-time gepersonaliseerd productaanbod te tonen op basis van gedrag en voorkeuren. Tweakwise is hofleverancier van de winnaars van de Shopping Awards 2021, in het bijzonder in de categorieën Mode en Huis & Tuin.

Host: Hielko van der Molen (Marketing Facilitator)

Spreker: Stefan van Opstal (CEO van Tweakwise)

Collectie: Fashion 2021

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond