-

Digital commerce voor échte helden: de basis van een disruptieve strategie

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor ISM eCompany. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met ISM eCompany’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Zo hebben we het altijd gedaan? Dat kan als bedrijf je ondergang zijn. Zeker als je een disruptor op je pad vindt. In 2013 betrad pureplayer Proforto de traditionele Nederlandse markt voor werkkleding en persoonlijke beschermingsmiddelen, en sindsdien maakt de jonge onderneming exponentiële groei door.

Digital commerce strategist Sander Berlinski van ISM geeft aan de hand van de Proforto-casus een nauwkeurig stappenplan voor een toekomstbestendige disruptieve strategie en tips om die te vertalen naar je eigen business.

Spreker

Sander Berlinski, Digital Commerce Strategist ISM eCompany

Host

Krijn Schuurman

Collectie

B2B Digital

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond