
Digitale revolutie: waar begin ik (aan)?
De urgentie voor een Digitale Revolutie is door de pandemie nog nooit zo groot geweest als nu. Toch weten nog veel B2B-bedrijven niet hoe ze de omslag naar de nieuwe manier van werken moeten maken.
In deze video vraagt Emerce-host Ronald ter Voert Ray Bogman, sr. Business Solutions Architect bij Adobe/Magento, het hemd van het lijf over welke impact een digitale transformatie heeft voor B2B-organisaties. Waar begin je (aan)?
Is het nou echt dé oplossing voor B2B-bedrijven? Hoe kan je je digitale transformatie het beste inrichten en realiseren? En hoe zorg je dat je aanhaakt bij de nieuwe generatie B2B-bedrijven die de switch al lang gemaakt heeft? Ray behandelt in deze video onder meer het kosten-baten-plaatje en de efficiency-slag die je met een digitale transformatie kunt maken.

Ray Bogman
Ray is voor Adobe/Magento werkzaam als Senior Business Solutions Architect in the EMEA/APAC region en een echte Magento evangelist.

Ronald ter Voert
Ronald is adviseur, moderator en producent op het gebied van (digitale) media, marcom & innovatie voor uiteenlopende opdrachtgevers. Van startups, scale-ups tot de grotere bedrijven en instellingen. Tevens is hij als jurylid verbonden aan een aantal gerenommeerde vakprijzen. Eerder was hij onder meer hoofdredacteur bij Emerce en tv-producent bij Endemol, SBS en Fremantle. Ronald produceert en presenteert het wekelijkse radio-podcast-vodcastprogramma ‘Tech & Innovatie’ op EASY FM en diverse populaire audio- en videoplatformen.
Nieuwe insights
Zo richt je een slimme thuiswerkplek in: betaalbaar en efficiëntSlimmer budgetbeheer: patronen in uitgaven signaleren met AIHoe een horecaparasol zorgt voor meer omzet en merkbelevingWaarom een opslagruimte huren een slimme oplossing is voor ondernemers en particulierenSocial media als motor voor zorgwervingssuccesGerelateerde artikelen


Van prompt tot persoonlijkheid: echt schrijven met ChatGPT

10,000 orders, 1 shift: How Ravensburger freed up sales time
