-

Dit moet je weten over marketplaces en hybride modellen

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Verkopen op marktplaatsen doe je er als bedrijf niet zo maar even bij. Het vraagt tijd, aandacht en specifieke kennis.

Verkopen via marketplaces is een vak apart en vergt de nodige voorbereidingstijd en expertise. Maar als je strategie eenmaal staat als een huis, kan de verkoop zomaar door het dak vliegen. In deze video vertelt Marieke Vink, Marketplaces-expert en werkzaam in de modebranche, alle ins en outs over marketplaces en hybride sales-modellen.

In het interview vertelt ze meer over de basisprincipes die je op orde moet hebben. Wat zijn je doelen? Is dat alleen meer omzet genereren of wil je ook werken aan je naamsbekendheid? Welke marketplace past bij jou? Welk logistiek model gebruik je? Hoe koppel je je technologie met de marketplace? En tot slot: heb je plannen voor internationale groei? Ze adviseert merken en bedrijven om niet te lang te wachten met stappen richting marketplaces te zetten, omdat het lang duurt voor dat je boven komt drijven. “Ga bouwen en heb geduld.”

Spreker: Marieke Vink (Head of Marketplaces bij VDR Fashion Group – Shoeby)

Collectie: Emerce E-commerce 2021

Host: R0eland de Bruin

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond