-

Dit zijn de belangrijkste trends in B2B Commerce

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Oracle. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Oracle’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

De belangrijkste trends in B2B Commerce? Selfservice, onderscheidende content en data-analyse met behulp van Machine Learning. Maar…. verlies geen tijd!

In B2B Commerce wordt gebruiksgemak en de gebruikerservaring van retailers steeds belangrijker. In deze video laat Marcel van Leeuwen (Solution Lead for Commerce bij Oracle) zijn licht schijnen op de belangrijkste trends in B2B Commerce. Uit recente onderzoek blijkt dat meer dan 75% van de inkopers voorkeur geeft aan digitale selfservice. Traditionele order-portals ontwikkelen zich naar digitale hubs, waar men niet alleen producten en diensten kan inkopen, maar waar ook kennis wordt gedeeld. Waar men servicevragen kan stellen, afspraken kan maken, of financiële informatie kan terugvinden.

Een andere belangrijke ontwikkeling is de inzet van slimme technologie die gebruikt maakt van Machine Learning. Dit helpt organisaties grote hoeveelheden data te analyseren en “next steps” voor te stellen aan klanten. Volgens Marcel ben je de winnaar van morgen als je je gebruikers en medewerkers centraal stelt. Begin wel altijd klein, luidt zijn advies.

Spreker: Marcel van Leeuwen (Solution Lead for Commerce, Oracle)

Collectie: Emerce B2B Digital 2021

Host: Eric van Hall (CEO van CopyRobin)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond