Een andere kijk op tracking na het verlies van 3rd party cookie tracking

Het marketinguniversum met behulp van tracking en analyse ondergaat momenteel een transformatie door het afschaffen van third party cookie tracking. Hoe nu verder?

Na 25 jaar digitale tracking is het tijd voor een nieuw tijdperk. Onder invloed van ontwikkelingen op het gebied van ethiek en privacy zullen de huidige normen niet lang meer werken. In deze video vertelt Digital Analytics Evangelist Steen Rasmussen meer over het nieuwe tijdperk dat voor de deur staat.

Hoe pak je dit aan en hoe zorg je voor zo min mogelijk negatieve impact op jouw marketinginzicht in marketingattributie en -uitgaven. In deze sessie zal Steen de implicaties, uitdagingen en kansen bespreken nu er een einde komt aan third party cookie tracking. Hoe maak je je data set-up toekomstbestendig? Hij schetst tot slot een duidelijk pad voorwaarts.

Spreker: Steen Rasmussen (Senior Partner, Digital Analytics Evangelist en Data Activation, IIH Nordic)

Collectie: Emerce Digital Marketing

Host: Eric van Hall (Oprichter en algemeen directeur van CopyRobin)

17,7K



Gerelateerde artikelen