-

Een lokale strategie opzetten in Google

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor MvH Media. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met MvH Media’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Lokaal is belangrijk. Dat vindt Google ook. Google voegt zelfs iedere maand nieuwe features toe aan Google Mijn Bedrijf. Toch benutten nog maar heel weinig webshops de groeiende mogelijkheden om lokaal beter gevonden te worden. 

Wist je dat:

  • 46% van alle zoekopdrachten binnen Google een lokale intentie heeft?
  • 30% van alle mobiele zoekopdrachten gerelateerd is aan je locatie?
  • 88% van alle mensen die een lokale zoekopdracht uitvoeren, de locatie binnen een dag bezoekt?

In dit webinar neemt Mark van Hattum je mee in de mogelijkheden die Google steeds meer biedt om lokaal beter op te vallen. Na zijn presentatie maak je lokaal een succesvol onderdeel van jouw SEO- en SEA-strategie voor meer conversie online én offline.

Spreker: Mark van Hattum (oprichter van online marketingbureau MvH Media en nog steeds actief als online marketeer)

Host: Ronald ter Voert (Interviewer, presentator, host en moderator bij RTV Media)

Collectie: E-commerce Live

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond