Een lokale strategie opzetten in Google

Lokaal is belangrijk. Dat vindt Google ook. Google voegt zelfs iedere maand nieuwe features toe aan Google Mijn Bedrijf. Toch benutten nog maar heel weinig webshops de groeiende mogelijkheden om lokaal beter gevonden te worden. 

Wist je dat:

  • 46% van alle zoekopdrachten binnen Google een lokale intentie heeft?
  • 30% van alle mobiele zoekopdrachten gerelateerd is aan je locatie?
  • 88% van alle mensen die een lokale zoekopdracht uitvoeren, de locatie binnen een dag bezoekt?

In dit webinar neemt Mark van Hattum je mee in de mogelijkheden die Google steeds meer biedt om lokaal beter op te vallen. Na zijn presentatie maak je lokaal een succesvol onderdeel van jouw SEO- en SEA-strategie voor meer conversie online én offline.

Spreker: Mark van Hattum (oprichter van online marketingbureau MvH Media en nog steeds actief als online marketeer)

Host: Ronald ter Voert (Interviewer, presentator, host en moderator bij RTV Media)

Collectie: E-commerce Live

 

14,3K



Gerelateerde artikelen