-

Effectieve personalisatie met een customer data platform

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Squeezely. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Squeezely’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Personalisatie is een must in digital commerce. Met op maat gegenereerde content bereik je je klant effectief en speel je in op zijn of haar  behoefte met als resultaat hogere relevantie en conversie.

Tijdens dit webinar vertellen Tim Hoefnagel van Squeezely en Luke Koppenhol van Bookerz hoe je personalisatie effectief in de praktijk brengt met een customer data platform. Ze bespreken hoe het werkt: van de implementatie tot aan het ontwikkelen van klantprofielen en van het creëren van engagement en conversie tot het draaien van effectieve campagnes. Ze lichten dit toe aan de hand van succesvolle praktijkvoorbeelden bij Micazu en XXL Nutrition. Na deze sessie weet je precies hoe jij online personalisatie kunt toepassen binnen je doelgroep. 

Sprekers: Tim Hoefnagel (oprichter van Squeezely) en Luke Koppenhol (Marketing Automation expert bij Bookerz). 

Host: Ronald ter Voert (Interviewer, presentator, host en moderator en eigenaar van RTV Media)

Collectie: E-commerce Live

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond