-

Empathie in e-commerce: het geheime wapen in ‘the next normal’

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor dotdigital. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met dotdigital’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Het geheime wapen in conversational commerce – conversaties met klanten op basis van kunstmatige intelligentie en spraakherkenning – is empathie.

In deze Engelstalige talk van James Bowditch (productmanager van Dotdigital) wordt stilgestaan bij hoe je met behulp van digitale conversaties je business kunt laten groeien. James heeft al elf jaar ervaring met het ontwikkelen van campagnes voor de markering en het verhogen van de betrokkenheid van klanten in onder meer de Retail, Finance, Gaming en Logistiek. Dat begon met sms als het belangrijkste kanaal, maar dit heeft zich uitgebreid naar kanalen als Web Chat, Facebook Messenger en WhatsApp.

Een conversatie zorgt voor 1-op-1-contact om de ander te begrijpen en te leren kennen. Maar kunnen bedrijven dit ook toepassen voor hun klanten op elk moment en waar dan ook? Het antwoord luidt ja, met behulp van conversational commerce. James vertelt hoe je het vertrouwen van je klanten kan wekken, kunt zorgen voor betere ervaringen en hoe je nieuwe inzichten kunt verkrijgen in hoe klanten zich gedragen en hoe ze zich voelen als er interactie is met je bedrijf. 

Host: Ronald ter Voert (eigenaar van RTV Media)

Spreker: James Bowditch (Dotdigital)

Collectie: EDAY Digital Business Conference

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond