-

Forse online groei zet Koninklijke Ahrend op scherp

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Episerver. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Episerver’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Hoe je met digitale wendbaarheid je resultaat verbetert. In deze klantcase met Koninklijke Ahrend hoor je er alles over.

Met de komst van COVID-19 veranderde hoe we met elkaar samenwerken drastisch. Een goed en ergonomisch ingerichte werkplek werd in korte tijd net zo belangrijk als voorheen op kantoor. Er ontstond in rap tempo een geheel nieuwe vraag: het faciliteren van thuiswerkplekken.

In deze video hoor je van Rob Keulemans hoe digitale wendbaarheid het hoofdingrediënt werd voor de forse online groei van Koninklijke Ahrend in 2020. Die wendbaarheid vraagt continu om verbetering en vernieuwing. Benieuwd naar welke keuzes Koninklijke Ahrend heeft gemaakt? Druk op de Play-button!

 

Spreker: Rob Keulemans (Chief Digital van Royal Ahrend)

Collectie: Emerce B2B Digital 2021

Host: Hielko van der Molen (Marketing Facilitator)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond