
Gebruik je B2B commerce-platform om je retailer-netwerk beter te bedienen
Hoe Bugaboo haar B2B commerce-platform gebruikt om wereldwijde wederverkopers beter, sneller en gepersonaliseerd te bedienen.
Ooit opgericht in Nederland met als doel de verkoop van innovatieve kinderwagens, is Bugaboo nu een wereldwijde speler met een breed productassortiment en hoge groeiambities. In deze video laten Thomas Stegelmann en Kees de Koning zien hoe Bugaboo met hun B2B commerce-platform een sterk retailer-netwerk bedient in een competitieve markt.
Om voorop te blijven lopen, moet er worden geïnvesteerd in goede relaties met retailers. Eigenlijk moet je ze net zo goed verzorgen als je consumenten, maar met andere accenten. Leer hoe Bugaboo haar Bugaboo Business Portal heeft gestroomlijnd in 50 verschillende landen. Zo kan het haar resellers op een betere, snellere en gepersonaliseerde manier van dienst zijn.

Ronald ter Voert
Ronald is adviseur, moderator en producent op het gebied van (digitale) media, marcom & innovatie voor uiteenlopende opdrachtgevers. Van startups, scale-ups tot de grotere bedrijven en instellingen. Tevens is hij als jurylid verbonden aan een aantal gerenommeerde vakprijzen. Eerder was hij onder meer hoofdredacteur bij Emerce en tv-producent bij Endemol, SBS en Fremantle. Ronald produceert en presenteert het wekelijkse radio-podcast-vodcastprogramma ‘Tech & Innovatie’ op EASY FM en diverse populaire audio- en videoplatformen.
Nieuwe insights
Onderzoek: medewerkers willen corporate responsibility, bureaus pakken het totaal verschillend op[Podcast] Alexander Smit: “Sociale ongelijkheid vertaalt zich direct naar digitale ongelijkheid”Media leveren niks op: wat wél werktMoe van digitaliseren? Zet de mens centraal[Podcast] Shaping the Future: Over personalisatie en de kunst van niets doenGerelateerde artikelen


Hoe Vertex AI datasilo’s doorbreekt en marketing voorspelbaar maakt

10,000 orders, 1 shift: How Ravensburger freed up sales time


