-

Gebruik je B2B commerce-platform om je retailer-netwerk beter te bedienen

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Emakina. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Emakina’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Hoe Bugaboo haar B2B commerce-platform gebruikt om wereldwijde wederverkopers beter, sneller en gepersonaliseerd te bedienen.

Ooit opgericht in Nederland met als doel de verkoop van innovatieve kinderwagens, is Bugaboo nu een wereldwijde speler met een breed productassortiment en hoge groeiambities. In deze video laten Thomas Stegelmann en Kees de Koning zien hoe Bugaboo met hun B2B commerce-platform een sterk retailer-netwerk bedient in een competitieve markt.

Om voorop te blijven lopen, moet er worden geïnvesteerd in goede relaties met retailers. Eigenlijk moet je ze net zo goed verzorgen als je consumenten, maar met andere accenten. Leer hoe Bugaboo haar Bugaboo Business Portal heeft gestroomlijnd in 50 verschillende landen. Zo kan het haar resellers op een betere, snellere en gepersonaliseerde manier van dienst zijn.

 

Spreker: Kees de Koning (Practice Lead B2B eCommerce bij Emakina) en Thomas Stegelmann (Head of eCommerce bij Bugaboo)

Collectie: Emerce B2B Digital 2021

Host: Ronald ter Voert (Eigenaar RTV Media)

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond