-

Gelaagde campagnes: dé strategie voor meer resultaat met social media ads

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor ISM eCompany. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met ISM eCompany’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Gelaagde campagnes zorgen dat jouw advertenties op social media maximale impact maken in alle fases van de klantreis.

In deze video vertelt Alain van den Donk (ISM eCompany) hoe je door lagen aan te brengen in de campagnes op social media de houding van jouw doelgroep kan veranderen.  Door gebruik te maken van herkenning en herhaling kan je je doelgroep overtuigen om een aankoop te doen.

Aan de hand van praktijkvoorbeelden laat Alain zien hoe je direct meer resultaat behaalt met jouw social media-campagnes. Door gebruik te maken van zogeheten gelaagde campagnes maakt hij impact in alle fases van de klantreis, van het eerste contactmoment tot ná de aankoop. Hij doet dit onder meer voor klanten als Van den Assem, XD Design en Proforto.

Spreker: Alain van den Donk (Team Lead Social Advertising bij ISM eCompany)

Collectie: Emerce Digital Marketing

Host: Hielko van der Molen

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond