-

Alles wat je moet weten over het hoogseizoen voor webshops

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Afterpay. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Afterpay’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Wanneer en wat shoppen Nederlandse consumenten het meest online? En voldoen webwinkels wel aan hun verwachtingen?

In deze talk vertelt Remko Best, Head of International Sales bij AfterPay, alles wat je moet weten over het hoogseizoen. We kijken vooruit naar de belangrijkste verkoopmomenten van het jaar. AfterPay vraagt consumenten namelijk hoeveel zij denken te gaan shoppen tijdens onder meer Halloween, Singles Day, Black Friday, Sinterklaas en Kerstmis. Ontdek wat en hoeveel consumenten zeggen te gaan kopen, met een speciale focus op Fashion.

Na afloop weet je ook welke verwachtingen consumenten dit hoogseizoen hebben van hun online shopping-ervaring, en hoe webshops daaraan kunnen voldoen. AfterPay is de meest gebruikte achterafbetaalmethode van Nederland. Remko staat aan het hoofd van het AfterPay sales team in Centraal en Noord Europa, en heeft bijna 15 jaar internationale ervaring op het gebied van business, tech en e-commerce.

Spreker: Remko Best (Head of International Sales bij AfterPay)

Host: Roeland de Bruin (Eigenaar van contentmarketing bureau Cool Content Company)

Collectie: E-commerce Live

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond