
Hoe anticipeer je op de veranderende verwachtingen van kopers?
Wat zijn de belangrijkste uitdagingen voor B2B-leveranciers door veranderde verwachtingen van hun klanten? Forrester deed onderzoek en vertelt erover.
Paul Ferron (Principal Analyst bij Forrester) licht in dit webinar de belangrijkste uitdagingen toe die hij ziet bij B2B-klanten, zoals:
- verschillende al langer lopende trends die zorgen voor veranderingen in het gedrag van B2B-klanten, wat een langetermijnrisico vormt voor alle B2B-organisaties
- B2B-klanten verwachten te worden behandeld als gelijkwaardige partners vanwege opgedane ervaringen met aanbieders
- organisaties die begrijpen hoe trends en ontwikkelingen in koopgedrag hun kopers zullen beïnvloeden, zijn goed gepositioneerd om aan de verwachtingen te voldoen
Verder deelt de Forrester-analist zijn visie zodat u inzicht krijgt in de langetermijntrends die verandering stimuleren en geeft hij meer informatie over hoe het tempo, de timing en de impact van deze trends sectoren verschillend zullen beïnvloeden. Tot slot behandelt hij richtlijnen over hoe te anticiperen op de veranderende verwachtingen van inkopers en over hoe je de planning kunt optimaliseren.

Paul Ferron
Paul is a B2B sales and marketing leader with more than 20 years of experience. He has extensive knowledge and expertise in aligning functions around audience-centric go-to-market strategies that help organizations achieve their growth objectives. As a principal analyst in Forrester’s portfolio marketing research service, Paul adds a European flavor to the research and advice that helps portfolio marketers and managers succeed.

Ronald ter Voert
Ronald is adviseur, moderator en producent op het gebied van (digitale) media, marcom & innovatie voor uiteenlopende opdrachtgevers. Van startups, scale-ups tot de grotere bedrijven en instellingen. Tevens is hij als jurylid verbonden aan een aantal gerenommeerde vakprijzen. Eerder was hij onder meer hoofdredacteur bij Emerce en tv-producent bij Endemol, SBS en Fremantle. Ronald produceert en presenteert het wekelijkse radio-podcast-vodcastprogramma ‘Tech & Innovatie’ op EASY FM en diverse populaire audio- en videoplatformen.
Nieuwe insights
Het alternatief voor Big Tech bestaat al: Open Web AdvertisingVIA VAI en Bluebird Day bouwen aan schaalbare merkbeleving met Shopify PlusBasic-Fit en AM Beyond maken mentale gezondheid bespreekbaar zonder marketingpraatFabrique en Eidra over hoe een designsysteem je merk sneller, consistent en toekomstbestendig maaktXsarus: zeven gamechangers die de webshop van 2030 bepalenGerelateerde artikelen


Hoe Vertex AI datasilo’s doorbreekt en marketing voorspelbaar maakt

10,000 orders, 1 shift: How Ravensburger freed up sales time
