-

Hoe anticipeer je op de veranderende verwachtingen van kopers?

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

 

Wat zijn de belangrijkste uitdagingen voor B2B-leveranciers door veranderde verwachtingen van hun klanten? Forrester deed onderzoek en vertelt erover. 

Paul Ferron (Principal Analyst bij Forrester) licht in dit webinar de belangrijkste uitdagingen toe die hij ziet bij B2B-klanten, zoals:

  • verschillende al langer lopende trends die zorgen voor  veranderingen in het gedrag van B2B-klanten, wat een langetermijnrisico vormt voor alle B2B-organisaties
  • B2B-klanten verwachten te worden behandeld als gelijkwaardige partners vanwege opgedane ervaringen met aanbieders
  • organisaties die begrijpen hoe trends en ontwikkelingen in koopgedrag hun kopers zullen beïnvloeden, zijn goed gepositioneerd om aan de verwachtingen te voldoen

Verder deelt de Forrester-analist zijn visie zodat u inzicht krijgt in de langetermijntrends die verandering stimuleren en geeft hij meer informatie over hoe het tempo, de timing en de impact van deze trends sectoren verschillend zullen beïnvloeden. Tot slot behandelt hij richtlijnen over hoe te anticiperen op de veranderende verwachtingen van inkopers en over hoe je de planning kunt optimaliseren.

Host: Ronald ter Voert (eigenaar RTV Media)

Spreker: Paul Ferron (Principal Analyst Forrester)

Collection: B2B Digital 2021 (1)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond