-

Hoe bereik je een duurzame online groei in crisistijden?

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

MYoMY maakt tassen en portemonnees samen met fairtrade productiepartners in India en Bangladesh. Een goed voorbeeld van duurzame online groei in crisistijden. 

Door actief samen te werken creërert MYoMY een keten van empowerment, waar iedereen profijt van heeft: van maker tot drager. Wat gaat goed en wat kan er beter? In deze presentatie leer je meer over de visie van MYoMY en hoe deze visie is doorgevoerd.

E-commerce-manager Fleur Geerinck vertelt meer over het proces van product tot productie en over de verkoop via resellers, platformen en webshop.

Host: Stephanie Zuure (Chief KULA en oprichter van The Notice Club)

Spreker: Fleur Geerinck (E-commerce Manager, MYoMY)

Collectie: Emerce Fashion 2021

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond