-

Hoe Bloom Makery naar d2c gaat, en daarbij meer personaliseert

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Cream. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Cream’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Soms moet je op het diepste moment van de crisis juist vol gas geven. Bloemkwekerij Bloom Makery vertelt hoe het rechtstreeks aan de klant ging leveren in coronatijd. 

Bloom Makery had al een webshop, maar leverde alleen nog via retailers. Tijdens de coronauitbraak besloot het ook rechtstreeks aan consumenten te gaan leveren via de webshop. Hun Gerbera’s zorgen voor verbinding en een positieve mindset. Joyce Lansbergen vertelt hoe ze samen met Marcel van Wijk, operationeel directeur bij Cream (een full-service bureau dat websites en online applicaties ontwikkelt) de webshop tot een succes maakte. 

In dit webinar wordt verteld hoe het direct leveren aan consumenten via e-commerce (d2c) zorgt voor meer klantdata waarmee ook b2b-processen zijn te optimaliseren.  Verder behandelt het welke kansen er zijn rond online personalisatie, welke impact d2c heeft op de klantenservice en het logistieke proces en waarom het slim is om d2c-activiteiten als zelfstandig merk op te zetten.

Host: Eric van Hall (Hoofdredacteur Mediaweb)

Sprekers: Joyce Lansbergen (Bloom Makery) en Marcel van Wijk (Cream)

Collectie: E-commerce Live

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond