-

Hoe bouw je een e-commerce business case in B2B en hoe meet je het succes?

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor ACA ITSolutions. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met ACA ITSolutions’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

De beslissing om over te stappen van pure offline handel naar online handel of juist om te investeren in jouw huidige online kanaal moet worden ondersteund door een business case. Hoe doe je dat?

In deze video vertellen Bernard McCloskey (Solution Architect bij Liferay) & Joeri Moors (Business Unit Manager bij ACA IT-Solutions) over de huidige evolutie van B2B e-commerce. Zij vertellen welke voordelen je kunt hebben wanneer je aan B2B e-commerce doet.

Verder leggen zij uit waarom het bouwen van een business case hierbij zo belangrijk is en hoe je dat doet. Ook praten ze met host Ronald ter Voert over de belangrijkste doelstellingen op dit vlak en de gerelateerde KPI’s om succes te kunnen meten.

Spreker: Bernard McCloskey (Solution Architect Liferay) & Joeri Moors (Business Unit Manager ACA IT-Solutions)

Collectie: Emerce B2B Digital 2021

Host: Roland ter Voert (eigenaar RTV Media)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond