
Hoe je je campagne-aansturing naar een hoger niveau tilt
Met andere conversiemetingen kan je op basis van vaak onontgonnen bronnen je campagne-aansturing aanmerkelijk verbeteren. Maar hoe doe je dat?
Deze talk laat zien hoe je je campagne-aansturing naar het volgende niveau kan tillen. Ralph va.n Woensel, consultant en strateeg bij team Online Advertising van ISM, adviseert je je campagnedoelen slim af te stemmen op basis van de fase in de klantreis. Verder is het zaak aan te sturen op andere bronnen die waarde toevoegen. Ralph vertelt je aan de hand van vier onderbelichte mogelijkheden hoe je het verschil kunt maken.
Hij vertelt dat het een gemiste kans is om alleen te focussen op directe online sales en de omzet daarvan. Er zijn meer mogelijkheden dan kijken naar performance alleen. Zo wordt er op dit moment erg weinig gedaan met andere bronnen die waarde toevoegen. Softe conversiedoelen als een offerteaanvraag en nieuwsbriefaanmeldingen, of andere acties die later in de klantreis kunnen leiden tot conversie, zijn zeer waardevolle contactmomenten.
Host: Roeland de Bruin (eigenaar Cool Content Company)
Spreker: Ralph van Woensel (consultant en strateeg bij team Online Advertising van ISM eCompany)
Collectie: Emerce Digital Marketing Live!
Nieuwe insights
Retail media vergt één geïntegreerde media-aanpak[Podcast] Doorzetters met Elske Doets: ‘Het feest is over’, zei de bankEmerce Rapport Online Damesfashion 2025-2026Het AI value proposition canvas: praktisch kader voor digitale beslissingenHoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketingGerelateerde artikelen


De Contentmachine van Rompslomp

Van prompt tot persoonlijkheid: echt schrijven met ChatGPT
