-

Hoe je je campagne-aansturing naar een hoger niveau tilt

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor ISM eCompany. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met ISM eCompany’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Met andere conversiemetingen kan je op basis van vaak onontgonnen bronnen je campagne-aansturing aanmerkelijk verbeteren. Maar hoe doe je dat?

Deze talk laat zien hoe je je campagne-aansturing naar het volgende niveau kan tillen. Ralph va.n Woensel, consultant en strateeg bij team Online Advertising van ISM, adviseert je je campagnedoelen slim af te stemmen op basis van de fase in de klantreis. Verder is het zaak aan te sturen op andere bronnen die waarde toevoegen.  Ralph vertelt je aan de hand van vier onderbelichte mogelijkheden hoe je het verschil kunt maken.

Hij vertelt dat het een gemiste kans is om alleen te focussen op directe online sales en de omzet daarvan. Er zijn meer mogelijkheden dan kijken naar performance alleen. Zo wordt er op dit moment erg weinig gedaan met andere bronnen die waarde toevoegen. Softe conversiedoelen als een offerteaanvraag en nieuwsbriefaanmeldingen, of andere acties die later in de klantreis kunnen leiden tot conversie, zijn zeer waardevolle contactmomenten.

Host: Roeland de Bruin (eigenaar Cool Content Company)

Spreker: Ralph van Woensel (consultant en strateeg bij team Online Advertising van ISM eCompany)

Collectie: Emerce Digital Marketing Live!

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond