-

Hoe creëer je merkvoorkeur met nieuwe technologieën?

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Handpicked Agencies. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Handpicked Agencies’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Merkvoorkeur creëer je anno 2021 vooral door de inzet van de nieuwste technologieën. Prikkel de zintuigen van de consument met AR en VR en optimaliseer je merkbeleving. 

Met dagelijks nieuwe bedrijven die ook het hart van jouw doelgroep willen veroveren en de overload aan online content red je het niet meer met een traditionele branding-aanpak. Durf te innoveren met de nieuwste technologieën en prikkel alle zintuigen met Augmented Reality, Virtual Reality en Sonic Branding. In deze talk laat Celine Merkx van Fingerspitz zien hoe je dat doet.

Slechts 9 % van alle online advertenties en content wordt daadwerkelijk bekeken. Dus hoe spring je er nog uit? Hoe zorg je ervoor dat je innoveert en dat je wordt onthouden? Met een innoverende branding-strategie maak jij van je consumenten fans, met als uiteindelijke doel: merkvoorkeur creëren. 

Host: Ronald ter Voert (eigenaar RTV Media)

Spreker: Celine Merkx (Lead Social bij Fingerspitz Online Marketing, onderdeel van Handpicked Agencies.

Collectie: EDAY Digital Business Conference  

 

 

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond