-

Hoe creëer je loyalere klanten door de timing van hun aankopen te voorspellen?

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Crunch Analytics. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Crunch Analytics’ privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Hoe maak je van je klanten loyale klanten? Leer het aankoopgedrag te begrijpen en te voorspellen. En: denk goed na over je boodschap en timing.

Veel pure e-commerce spelers richten zich op de herhaalde verkoop van specifieke producten, zoals voedingssupplementen of dierenvoeding. Toch blijft het een uitdaging om na de eerste aankoop klanten zover te krijgen een tweede of derde keer terug te komen, met hoge churn rates tot gevolg.

In deze video bespreekt Sebastiaan Dalmeijer van Crunch Analytics hoe je de customer lifetime value kunt verhogen door het aankoopgedrag van klanten te begrijpen, te voorspellen en ze de juiste boodschap op het juiste moment te sturen.

Spreker: Sebastiaan Dalmeijer (Senior Product Owner van Crunch Analytics)

Collectie: Emerce E-commerce

Host: Ronald ter Voert

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond