-

Hoe doorbreek je de digitale muren in e-commerce?

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Productsup. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Productsup’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Het e-commerce-landschap op het gebied van productdata wordt steeds complexer. Hoe doorbreek je de digitale muren?

In deze video vertelt Jurgen de Vries van Productsup tegen welke uitdagingen retailers aanlopen, de zogenaamde ‘digital walls’. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het maken van koppelingen met onder meer Instagram Check Out. Hij laat zien welke stappen digital marketeers bij succesvolle retailers zetten om sneller en gemakkelijker toegang te hebben tot productdata.

Zo kan je feed-based campagnes op de juiste manier en met de juiste context inzetten, een betere online performance creëren en de conversie verhogen. Je leert hoe je het toenemend aantal touchpoints, zoals TikTok Dynamic Ads, Twitter en Google Shopping, relatief snel en beheersbaar kunt houden. Zo houd je het tempo van de veranderingen bij, biedt je complexe uitdagingen op het gebied van productdata het hoofd en verbeter je je online performance.

Host: Hielko van der Molen (Marketingconsultant en spreker)

Spreker: Jurgen de Vries (Senior Enterprise Account Executive Productsup)

Collectie: Emerce Retail 2021

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond