De balans tussen branding en performance

Door verbinding te zoeken tussen branding en performance kunnen organisaties online groeien en successen bereiken die nodig zijn om blijvende impact te hebben.

In deze video vertellen Mark Vliegenthart (JOG Group Jeans Centre en Garcia) en Jurriën Kerstholt (De Nieuwe Zaak) hoe fashionmerk GARCIA op het gebied van zowel branding als performance hard bezig is om online groei te realiseren. Ze laten zien hoe GARCIA juist in deze uitdagende tijd de stap zet om meer gebruik te maken van branding om klanten te binden en loyaliteit op te bouwen. En hoe dit zich verhoudt tot de inzet van performance marketing om zoveel mogelijk conversies te bereiken.

Verder laten ze zien hoe data de drijfveer is achter de keuzes die ze hierin maken en hoe ze slim gebruik maken van sponsorships. Door onderscheidend te zijn en op emotie in te spelen, willen zij het hart van de doelgroep winnen. Hoe bereik je als merk in deze tijd je langetermijn-doelen, terwijl je ook op korte termijn omzet maakt?

Host: Krijn Schuurman (Consultant, ondernemer, dagvoorzitter en presentator)

Spreker: Jurriën Kerstholt (Oprichter & directeur De Nieuwe Zaak) & Mark Vliegenthart (Head of e-commerce & marketplaces JOG Group Jeans Centre & Garcia)

Collectie: Emerce Retail 2021



Gerelateerde artikelen