-

Hoe implementeer je B2B Account Based Marketing succesvol in je organisatie?

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Adwise. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Adwise’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Account Based Marketing (ABM) is de Nederlandse B2B-marketing en -sales aan het veroveren. Een snelle en efficiënte implementatie is daarom belangrijker dan ooit.

In deze video laten Jan Smit en Niels Holbert van Adwise zien hoe je ABM snel opstart en succesvol uitvoert. En vertellen ze hoe je marketing én sales hierbij betrekt. Ze laten zien hoe je als  B2B-organisatie met strategische gepersonaliseerde content de juiste snaar kunt raken bij je klanten.

Met ABM draai je de B2B-marketing funnel om. In plaats van het uitvoeren van brede marketing campagnes en wachten op inbound leads, creëer je outbound marketing campagnes gericht op specifieke accounts. De Adwise-mannen zien dat de traditionele rol van sales verandert, terwijl de rol van marketing in het salesproces steeds belangrijker wordt. In de ideale situatie vormen marketing en sales samen een team om commercieel succes te behalen.

Sprekers: Niels Hobert (Account Director bij Adwise) en Jan Smit (Director of Revenue bij Adwise)

Collectie: Emerce Digital Marketing

Host: Ronald ter Voert

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond