-

Hoe je daadwerkelijk impact maakt met branded content op TikTok

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Mediahuis. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Mediahuis’ privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

We worden dagelijks overspoeld met content. Veel van die content lijkt op elkaar en veel van wat merken doen is inwisselbaar. Hoe maak je daadwerkelijk impact?

In deze video vertellen Chris Romer (Creative director van Wayne Parker Kent) en Hatice van Leeuwen (Teamlead MHX bij Mediahuis) aan de hand van twee cases hoe je impact kan maken met branded content. Aan de hand van de cases van TikTok/Henkel en van Samsung wisselen zij van gedachten met elkaar hoe je branded content kunt inzetten om directe relaties op te bouwen met je eindgebruiker.

Uit onderzoek blijkt dat mensen slechts 1,7 seconden kijken naar een stukje content en maar liefst 50 tot 80 procent van de content wordt niet of nauwelijks gelezen. Om binnen al dat communicatiegeweld op te vallen en aandacht te verdienen, moet je iets toevoegen dat echt relevant is. Merken moeten weten wat hun verhaal is en content creëren die mensen willen zien.

Sprekers: Chris Romer (Creative director van Wayne Parker Kent) en Hatice van Leeuwen (Teamlead MHX bij Mediahuis)

Collectie: Emerce EDAY

Host: Eric van Hall 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond