-

Hoe je met Product Informatie Management je digitale ambities waarmaakt

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Contentserv. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Contentserv’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

De Belgische tuincentra van Oh’Green implementeerden een systeem voor Product Informatie Management (PIM) om de digitale transformatie van de organisatie vleugels te geven.

Oh’Green is drie jaar geleden ontstaan uit een samenvoeging van verschillende Belgische tuincentra, die meer dan 40.000 verschillende producten aanbieden, in winkels en online. In 2020 veranderde Oh’Green haar marktstrategie naar een omnichannel-strategie. Door gebruik te maken van ContentServ’s Product Informatie Management (PIM) & Digital Asset Management (DAM) oplossingen, verwachten zij hun digitale transformatiedoelen te bereiken, maar ook hun online verkoop aanzienlijk te verhogen.

Host: Ronald ter Voert (eigenaar RTV Media)

Sprekers: Loesje de Vriese (Project Manager Digital Transformation Oh’Green) & Sven Stolk (Accountmanager ContentServ)

Collection: PIM 2021

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond