-

Hoe je met programmatic advertising en wensbaarheid het verschil maakt in de reisbranche

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Quantcast. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Quantcast’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

De reisbranche heeft een turbulente tijd achter de rug. Maar met een agile werkhouding en vernieuwde klantinzichten kan je ondanks COVID toch succesvol zijn.

In deze video vertellen Henri Otterspeer van Center Parcs en Pieter van Rekom (Quantcast) hoe zij programmatic advertising inzetten tijdens de coronapandemie en daarmee high end leads en kostenefficiënte boekingen binnensleepten. Travel marketeers staan onder toenemende druk om bedrijfsgroei te realiseren in het post-pandemische tijdperk. Henri deelt de belangrijkste geleerde lessen over de veranderende digitale ruimte en vertelt hoe een agile werkhouding en vernieuwde klantinzichten voorop stonden in het stimuleren van boekingen.

Met wendbaarheid en programmatic advertising kon Center Parcs verschillende doelgroepen bereiken en nieuw online klik- en koopgedrag beter begrijpen. Hij vertelt hoe hij erin geslaagd is om klanten te bedienen met het juiste aanbod op het juiste moment en wat zijn bevindingen betekenen voor de toekomstige online marketingstrategie. Verder staat hij stil bij het belang van dataconsolidatie en de AI-technologie van Ara.

 

Spreker: Henri Ottenspeer (Group online media manager Center Parcs) & Pieter van Rekom (Manager Benelux Quantcast)

Collectie: Emerce Conversion 2021

Host: Ronald ter Voert (Eigenaar RTV Media)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond