-

Technologie als brug tussen de offline- en online wereld

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Tweakwise. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Tweakwise’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Online inspireren en converteren: dat is waar het heengaat met e-commerce. En met technologie sla je steeds beter een brug tussen de offline- en online wereld.

In deze video vertelt Oscar Diele (CEO van Flinders) hoe hij denkt dat e-commerce zich de komende jaren zal ontwikkelen. Oscar is een doorgewinterde e-commerce-expert die de afgelopen 25 jaar bij meerdere (vrij traditionele) bedrijven de digitale transitie heeft begeleid. Hiervoor was hij o.a. werkzaam bij Wehkamp en Marktplaats.

In dit webinar laat Oscar zien hoe de klantreis verandert en hoe je technologie kunt inzetten om de drempels voor online oriëntatie en aankopen weg te nemen. We gaan volgens hem naar een situatie waarbij de klant door middel van technologische hulpmiddelen nooit meer kan terugvallen op argumenten als ‘ik wil het product kunnen voelen en zien, voordat ik het koop’. Hij vertelt verder hoe je zorgt voor schaalbaarheid in de transitie naar online. Verder vertelt hij over de keuze van Flinders om te stoppen met de fysieke shop en de logistiek voor hun nieuwe warehouse helemaal anders in te richten.

Spreker: Oscar Diele (CEO van Flinders)

Collectie: Emerce E-commerce

Host: Krijn Schuurman (Krijn Schuurman Media)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond