-

Hoe zet je AI in om de zoekintentie van je eindgebruiker te achterhalen?

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Loop54. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Loop54’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

SEO draait meer en meer om het beantwoorden van de vragen van sitebezoekers. Artificial Intelligence kan helpen om hier beter op te anticiperen.

In deze video vertelt Adam Hjort (VP Customer Success bij Loop54) hoe Artificial Intelligence (AI) kan helpen om de zoekvragen van de bezoekers van je site te identificeren en je content vervolgens te optimaliseren.

Hij vertelt welke impact AI-gedreven onsite search en navigatie heeft op de conversie en revenue en wat personalisatie in de praktijk betekent. Verder vertelt hij welke kansen er liggen en hoe de achterliggende AI werkt. Tot slot deelt hij concrete resultaten.

Spreker: Adam Hjort (VP Customer Success bij Loop54)

Collectie: Emerce E-commerce

Host: Ronald ter Voert

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond