-

Hoe kun je succesvol zijn met B2B e-commerce?

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor ISM eCompany. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met ISM eCompany’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Om als B2B-organisatie te kunnen groeien is het essentieel om klanten online een goede ervaring te bieden. Zij verwachten namelijk hetzelfde bestelgemak als in B2C. 

Zakelijke klanten willen steeds vaker online zelfredzaam zijn. In hun dagelijks leven zijn zij ook consumenten en verwachten zakelijk hetzelfde bestelgemak. B2B-klanten een goede ervaring bieden doe je bijvoorbeeld door bepaalde drempels weg te nemen en bestellen zo makkelijk mogelijk te maken. Om dit te bereiken is het belangrijk dat je de klant goed begrijpt en je organisatie hier goed op ingericht.

In deze video behandelen Merel Roest en Sander Berlinski van ISM eCompany de essentiële onderdelen om succesvol te zijn met B2B e-commerce. Je leert hoe jouw organisatie met B2B e-commerce de omzet kan verhogen en hoe je een efficiëntieslag kan maken in het verkoopproces. Verder vertellen ze over hoe je draagvlak kan creëren onder medewerkers, klanten en resellers en hoe je de klantervaring kan verbeteren.

 

Spreker: Sander Berlinski (Team Lead Strategy ISM eCompany) & Merel Roest (E-commerce Sales Consultant ISM eCompany)

Collectie: Emerce B2B Digital 2021

Host: Eric van Hall (oprichter van CopyRobin)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond