-

Hoe maak je het verzendproces schaalbaar?

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Sendcloud. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Sendcloud’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Hoe optimaliseer je het verzendproces op zo’n manier dat je succesvol op kunt schalen? En hoe speel je bij het verzenden zo goed mogelijk in op de verwachtingen van klanten? 

Het online verkopen van bloemen is niet bijzonder ingewikkeld, maar het daadwerkelijk uitleveren ervan is een stuk lastiger. Het product is kwetsbaar, vatbaar voor temperatuurverschillen en het tijdstip van levering is zeer belangrijk. Zeker bij crossborder bestellingen kan dat dus voor hoofdbrekens zorgen.

Lars Ackerman van Bloomon en Milad Kasigar van Sendcloud gaan in deze E-Commerce Live sessie met elkaar in gesprek over wat consumenten zoal verwachten op het gebied van verzending. Op basis van inzichten van 8000 Europese consumenten bespreken ze wat er komt kijken bij het opzetten van een schaalbare verzendstrategie. In deze sessie aandacht voor experimenteren in de checkout, het verzenden naar andere landen en nieuwe ontwikkelingen in de markt.

collectie

E-Commerce Live!

sprekers

Lars Ackerman, product owner, Bloomon

Milad Kasigar, verzendexpert, Sendcloud

host

Ronald ter Voert, RTV Media

 

 

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond