-

Hoe Mora 1000 snackbars liet meedoen met de Sinterklaascampagne via e-mail marketing

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor MailCampaigns. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met MailCampaigns’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Met drie partijen een campagne opzetten in twee markten en twee talen, kan dat? MailCampaigns bereikte met een uitgekiende e-mailcampagne dat een groot deel van de aangeschreven ondernemers deelnam aan de actie.

Mora, bekend van de snacks, heeft samen met Fightclub en MailCampaigns een omnichannel-sinterklaascampagne opgezet. De inhoud van de actie, de aanpak in zes stappen, de campagne en e-mail marketing flow én de resultaten laat Patrick van Wattum je zien in deze sessie.

Spreker: Patrick van Wattum (Senior e-mail marketing strategist, MailCampaigns)
Host: Stephanie Zuure
Collectie: E-Commerce Live!

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond