-

Hoe ontwikkel je de ultieme marketplace-strategie?

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Tomorrowmen. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Tomorrowmen’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

In 2021 kan je niet meer zonder marketplaces. Maar hoe geef je je marketplace-strategie vorm?

In deze video leer je hoe EDC Retail en Amazin met behulp van marketplaces een sexspeeltje in elk nachtkastje van Europa probeert te krijgen. Rik de Ruijter en Joël Dave Groen vertellen hoe je succesvol gebruikmaakt van marketplace-reuzen. Ze delen wat ze hebben geleerd de afgelopen jaren en sluiten af met hun ultieme tips.

Vragen die onder meer worden beantwoord zijn: Hoe bepaalde je de juiste marketplace-strategie en maak je de juiste afweging tussen giants, local heroes en pure players en hoe vind je de weg in de marketplace-jungle en zorg je dat je overzicht houdt? Hoe profileer je jezelf op marketplaces en wat moet je doen om er succesvol te zijn? Ook gaan ze dieper in op hoe je als producent en eigenaar van meerdere merken omgaat met je B2B-afnemers? Verder staan ze stil bij het belang van branding: hoe belangrijk is het uiterlijk van jouw merk nou echt?

Sprekers: Rik de Ruijter (Marketplace Specialist bij Amazin) en Joël Dave Groen (E-commerce Director bij EDC Retail)

Collectie: Emerce E-commerce

Host: Krijn Schuurman

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond