-

Hoe trek je de aandacht van gamers voor je merk?

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Dialect. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Dialect’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

De aandacht van gamers trekken voor je merk is een datagedreven wetenschap. Hoe bouw je een sales funnel voor deze doelgroep?

In dit interview vertelt Lucy Allen, Director of Engagement bij Dialect, een full service agency voor games- en technologiepubliek, hoe je gamende klanten beter kunt identificeren en begrijpen. Verder gaat ze dieper in op het bouwen en monitoren van sales funnels gebaseerd op data.

Lucy deelt ook een aantal best practices voor Amazon Attribution, dat al een tijdje in de Verenigde Staten en Groot-Brittannië draait en sinds kort ook in bèta in een aantal landen op het Europese vastenland, waaronder Nederland.  Met het verkoopprogramma van de e-commerce kolos kan je de cirkel sluiten door gegevens te gebruiken voor een betere communicatie en marketing. Hierdoor stimuleer je loyaliteit van consumenten.

Host: Ronald ter Voert (eigenaar van RTV Media)

Spreker: Lucy Allen (Director of Engagement bij Dialect)

Collectie: EDAY Digital Business Conference

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond