-

Hoe zet je livestreams in bij online verkoop? – Inspiratie uit China

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

 

China is koploper als het gaat om het inzetten van livestreams bij het boosten van je online verkoop. Wat zijn de belangrijkste lessen tot nu toe?

Ed Sander is digital tech watcher China , auteur, spreker en reisleider. Tijdens zijn verblijf in China en de daarop volgende jaren heeft Ed diepgaande kennis opgebouwd over de Chinese cultuur en digitale innovatie in het Aziatische land. Via ChinaTalk deelt hij deze kennis in de vorm van artikelen, lezingen, in-company trainingen en studie- en inspiratiereizen.

In 20 minuten neemt Ed je mee in de wereld die social commerce heet. Wat waren de belangrijkste fases in online sales via livestreaming? En welke tips heeft hij voor Nederlandse organisaties die stappen willen zetten op dit vlak?

Speaker: Ed Sander (ChinaTalk)

Host: Ronald ter Voert (freelance communicatie- en media-adviseur)

Collectie: E-commerce Live

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond