-

Hoe zet je TikTok in om handel te drijven

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

 

TikTok verandert de manier waarop we social media gebruiken snel. Wat zijn de kansen van TikTok als verkoopkanaal?

TikTok verandert de manier waarop er wordt gecommuniceerd, maar ook hoe we zaken gaan doen met elkaar. Expert Fabian Bern, oprichter en CEO van MANY, adviseert artiesten, influencers en bedrijven hoe ze TikTok in kunnen zetten. In deze Engelstalige talk deelt hij zijn inzichten en ervaringen en kijkt hij enkele jaren vooruit. 

TikTok ontstond in 2016 in China als A.ME, later omgedoopt tot DOYIN. In augustus 2017 startte TikTok en in november van dat jaar nam het MUSICAL.LY over. Sinds augustus 2018 timmert TikTok wereldwijd aan de weg. Het heeft al meer dan 500 miljoen gebruikers, waarvan 4,5 miljoen in Nederland.  Fabian zoomt in op social commerce, Augmented Reality, live streaming en short video’s met TikTok. Verder vertelt hij meer over het revolutionaire algoritme van de app.

Host: Ronald ter Voert (eigenaar van RTV Media)

Spreker: Fabian Bern (oprichter en CEO van MANY)

Collectie: EDAY Digital Business Conference

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond