Horeca: van werken op een bierviltje naar online samenwerken

Digitale Transformatie in de horeca: hoe pak je dit aan? Hoe bed je het in je organisatie(cultuur) en hoe borg je het voor de lange termijn? Grolsch vertelt.

Grolsch lanceerde recent een digitaal platform voor horecaondernemers: duurzamehoreca.nl. Met dit online platform beschikt Grolsch over één centrale plek, waar klanten informatie over alle relevante aspecten van de samenwerking kunnen vinden.

In deze video vertellen Janinka Feenstra en Tom Huijskes alles over het portaal, dat als een verlengstuk dient voor de relatie tussen Grolsch en haar B2B-klanten (horecaondernemers). Ze laten zien hoe het platform bijdraagt aan het realiseren van meer business uit bestaande relaties. Daarnaast worden klantvragen zo efficiënter en 24/7 behandeld en is er minder tussenkomst van de accountmanager, zodat zij meer tijd hebben om meer waarde toe te voegen aan de klantrelatie.

Spreker: Janinka Feenstra (Accountmanager bij TRIMM) & Tom Huijskes (Manager Marketing Operations bij Grolsch)

Collectie: Emerce Ecommerce Live 2021

Host: Krijn Schuurman (consultant, ondernemer, dagvoorzitter en presentator)



Gerelateerde artikelen