
In 4 stappen naar een hogere conversie met productcontent
Hoe behaal je meer rendement met behulp van goede content over je producten op je eigen website of marketplaces?
Klanten willen goed geadviseerd worden over je producten. Dat gebeurt steeds vaker online met hulp van je productcontent. Toch laten veel webshops hier nog kansen liggen, constateert Jurjen Jongejan, Director of Innovation bij ISM eCompany. Hij ontwikkelde een nieuw vierstappenmodel waarmee merken met hun productcontent hun concurrentiepositie kunnen verstevigen.
In dit webinar onthult hij dit vierstappenmodel en geeft hij je concrete tips op basis van praktijkvoorbeelden. Na afloop weet je hoe je met je productcontent meer omzet en rendement genereert.
Spreker: Jurjen Jongejan (Director of Innovation bij ISM eCompany, bestseller auteur, CRO-strateeg en veelgevraagd keynote-spreker.
Host: Roeland de Bruin (eigenaar van Cool Content Company)
Collectie: Emerce E-commerce Live
Nieuwe insights
De vier beste AI app- en websitebuilders van dit moment[Podcast Shaping the Future] AI in marketing: van praten naar doen[Podcast] Doorzetters met Remy Gieling: ‘Met de overwaarde van mijn huis kocht ik AI.nl’De kracht van storytelling: 5 tips voor een impactvol verhaalDe ‘compliance’-paradox: waarom ‘compliance’ IT-bedrijven juist helpt bij freelance-inzetGerelateerde artikelen


Van zichtbaarheid naar vertrouwen: de rol van founders in marketing

[Podcast] Tech Insider: het Nederlandse platform Rank My AI geeft inzich in AI-tools
