
In 4 stappen naar een hogere conversie met productcontent
Hoe behaal je meer rendement met behulp van goede content over je producten op je eigen website of marketplaces?
Klanten willen goed geadviseerd worden over je producten. Dat gebeurt steeds vaker online met hulp van je productcontent. Toch laten veel webshops hier nog kansen liggen, constateert Jurjen Jongejan, Director of Innovation bij ISM eCompany. Hij ontwikkelde een nieuw vierstappenmodel waarmee merken met hun productcontent hun concurrentiepositie kunnen verstevigen.
In dit webinar onthult hij dit vierstappenmodel en geeft hij je concrete tips op basis van praktijkvoorbeelden. Na afloop weet je hoe je met je productcontent meer omzet en rendement genereert.
Spreker: Jurjen Jongejan (Director of Innovation bij ISM eCompany, bestseller auteur, CRO-strateeg en veelgevraagd keynote-spreker.
Host: Roeland de Bruin (eigenaar van Cool Content Company)
Collectie: Emerce E-commerce Live
Nieuwe insights
Hoe 3D-printing bedrijven helpt sneller te innoveren en duurzamer te producerenDe rol van IT-dienstverleners in de digitale transformatie van het mkbData is de nieuwe headliner bij dancefestivalsWaarom retailers kiezen voor gespecialiseerde kassasystemen en weegschalen[Podcast] Sophie Bloemen: “De overheid moet haar rol pakken in de digitale economie”Gerelateerde artikelen


10,000 orders, 1 shift: How Ravensburger freed up sales time

B2B growth the B2C way: Zeeman’s blueprint for digital success
