
Hoe bouw je een sterk merk op social media met content?
De laatste innovaties op het gebied van social media: hoe bouw je een sterk merk met behulp van content?
In deze video vertelt social media-expert Kirsten Jassies over de belangrijkste innovaties en ontwikkelingen binnen social media. Zij legt hierbij de focus op content en commercie. Kirsten geeft antwoord op de vraag: hoe bouw je een sterk merk met content? En hoe maak je de link met social commerce en content en hoe passen je volgers hierbinnen?
Verder passeren influencer marketing, personaliseren, filters en de nieuwste video-vormen de revue. Het is volgens Kirsten tijd dat je je beeldtaal uitbreidt, als je klaar wilt zijn voor Instagram-stories, reels en Tiktok. Short video is in opmars op alle platformen, dus het wordt tijd dat je hiermee gaat experimenteren en testen.

Kirsten Jassies
Kirsten Jassies is social media expert. Ze geeft Instagram- en Tiktoktrainingen aan zelfstandigen en bedrijven, zowel overheid, retail als media. Daarnaast deelt ze haar kennis op Instagram, blogs en boeken. Ze schreef Instaproof (2018), een inspirerende handleiding voor Instagram en in mei 2021 is haar nieuwe boek ‘Kick-ass content voor social media’ uitgekomen.
Nieuwe insights
Retail media vergt één geïntegreerde media-aanpak[Podcast] Doorzetters met Elske Doets: ‘Het feest is over’, zei de bankEmerce Rapport Online Damesfashion 2025-2026Het AI value proposition canvas: praktisch kader voor digitale beslissingenHoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketingGerelateerde artikelen


Hoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketing

[Podcast] Doorzetters met Sander Lusink: ‘Zes tot twaalf minuten was ik dood’
