
Wat maakt digitale platformen doeltreffend in de flexbranche?
Wat maakt digitale platformen zo’n doeltreffend middel in de flexbranche? En waar moet je op letten bij het ontwikkelen van zo’n platform?
De markt voor vakantiebaantjes en kortdurende klussen is ontploft. Digitale platformen lijken perfect in te spelen op die ontwikkeling, omdat ze het voor organisaties en voor werkzoekenden heel eenvoudig maken elkaar te vinden. In deze video leggen Wout Withagen en Pim Graafmans van het online platform YoungOnes uit waarom platformen zo’n doeltreffend middel zijn in de flexbranche.
YoungOnes, waar bedrijven tijdelijke klussen aanbieden aan flexwerkers, groeide in één jaar met ruim 1000 procent. Zij leggen uit hoe dit zo snel kon gebeuren, vertellen waar ze de afgelopen jaren tegenaan zijn gelopen en hoe de groeistrategie van het platform eruit ziet nu ze internationaal gaan. Geen onderwerp wordt geschuwd, alles komt aan bod. Van missers en culturele verschillen tot de maatschappelijke, technologische en juridische aspecten.
Sprekers: Pim Graafmans (Managing director/Co-founder YoungOnes) & Wout Withagen (Directeur Freshheads)
Collection: Emerce EDAY 2021
Host: Krijn Schuurman.
Nieuwe insights
[Podcast] Felienne Hermans: “De grootste slachtoffers van de AI-hype zijn onze kinderen”Stop met de GEO romantiek: modern Search en media brengen merk en gebruiker samenWord een CX-kampioen door een end-to-end aanpakHoe embedded payments de checkout veranderen bij Albert HeijnE-mailcampagnes die écht terugpraten: feedback wordt actieGerelateerde artikelen


10,000 orders, 1 shift: How Ravensburger freed up sales time

B2B growth the B2C way: Zeeman’s blueprint for digital success
