-

Manutan: van “Tuut tuut – dat is snel” naar “All you need. With Love”

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat Emerce je gegevens in de Emerce database zet en je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten stuurt, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Misschien wel de voornaamste succesfactor voor een geslaagde digitale transformatie is dat alle medewerkers nieuwe modellen, technologieën en daaruit voortkomende werkwijzen omarmen. Zo’n digitale bedrijfscultuur komt niet van de ene op de andere dag tot stand.

Ramon Kok en Albert van der Zwan van Manutan vertellen hoe het oer-Hollandse postorderbedrijf Overtoom zichzelf opnieuw uitvond. Manutan is een Franse groep die door overnames nu in heel Europa actief is.

Hoe organiseer je de marketing-activiteiten op groepsniveau terwijl de lokale expertise en creativiteit behouden blijven? Manutan zet voor de transformatie naar een groeps-marketingstructuur in op divers samengestelde centrale teams die met een datagedreven focus op de klantervaring de strategie uitzetten en de lokale teams ondersteunen. De nadruk blijft liggen op het ontzorgen van de klant.

Sprekers: Ramon Kok (Managing Director Benelux, Uk & Germany, Manutan), Albert van der Zwan (Marketing Director Benelux & Germany, Manutan)

Host: Gerco van Leeuwen (E-business specialist, Würth Nederland B.V.)

Collection: B2B digital

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond