
Mini docu: Future of Business – Dit zijn de mogelijkheden van ondernemen in de toekomst
De digitale wereld speelt een sleutelrol in de verdienmodellen van de toekomst. Wat zijn de mogelijkheden voor zowel individuele creatievelingen als traditionele bedrijven?
Bitcoins, non-fungible tokens, digitale kunst en verzamelobjecten die voor recordbedragen worden verkocht: we lijken aan de vooravond van een scala aan nieuwe (bedrijfs)economische mogelijkheden te staan. Is het vooral hype of zit er echt toekomst in?
Voor EDAY sprak Emerce sprak met thought leaders en ondernemers uit verschillende landen en branches over hun visie op de toekomst. De nieuwe middelen en economische modellen scheppen mogelijkheden voor kleine zelfstandigen met een goed idee en voor samenwerkingsverbanden. Maar ze veranderen ook de traditionele verhoudingen tussen (grote) bedrijven en consumenten. Deze mini docu praat je helemaal bij!
Sprekers: Ruud Dankers (Creative Lead bij TDE), Christiaan Eisberg (CEO bij Straight Fire), Adriana Hoppenbrouwer (Co-founder bij The Fabricant), Christel Sieling (Co-founder van Odyssey), Paul Snijder (Digital NFT Artist) en Julien van Dorland (Digital Artist).
Samenstelling en interviews: Monique van Dusseldorp
Collectie: Emerce EDAY
Nieuwe insights
Retail media vergt één geïntegreerde media-aanpak[Podcast] Doorzetters met Elske Doets: ‘Het feest is over’, zei de bankEmerce Rapport Online Damesfashion 2025-2026Het AI value proposition canvas: praktisch kader voor digitale beslissingenHoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketingGerelateerde artikelen


De Contentmachine van Rompslomp

Van prompt tot persoonlijkheid: echt schrijven met ChatGPT
