-

De mogelijkheden van open finance voor customer centricity

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Invers. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Invers’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

 

 

Er is veel te doen over PSD2, de wet die het betalingsverkeer tussen consumenten en bedrijven regelt. Wat is de toegevoegde waarde? Hoe stimuleert het de innovatie? En wat vindt de consument ervan?

In dit webinar geeft Arash Poorasadi van fintech-bedrijf Invers antwoord op bovenstaande vragen. PSD2 staat voor Payment Service Directive en de 2 betekent dat het de tweede versie van de wet is. De wet bestaat sinds februari 2019.

Verder laat hij aan de hand van een live-demo zien hoe EU-PSD2 wetgeving en digitalisering organisaties helpt de klant nog meer centraal te stellen. Door PSD2 zullen er meer, met elkaar concurrerende betaaldienstverleners komen die nieuwe diensten ontwikkelen. Zoals alternatieven voor pinpas- en creditkaartbetalingen. Als ondernemer kun je aan je klant toegang vragen tot de (zakelijke) betaalrekening. Dat geeft je de mogelijkheid om te controleren of het bedrag van de levering beschikbaar is op de rekening. En met toestemming van je klant kun je de betaling starten. Dat kan de betaling makkelijker en goedkoper maken.

Invers is een fintech bedrijf gespecialiseerd in het analyseren van banktransacties. Met behulp van hun PSD2-vergunning halen zij banktransacties op, hiervan verrijken zij tot 95% en vervolgens leveren zij uitgebreide financiële analyses af bij hun partners. Op deze manier achterhalen veel bedrijven veel details over de klant en kunnen zij inspelen op de diverse levensfasen die klanten van ‘wieg tot graf’ meemaken.

Host: Ronald ter Voert (eigenaar RTV Media)

Spreker: Arash Poorasadi (bij Invers verantwoordelijk voor sales, marketing en business development)

Collectie: EDAY Digital Business Conference

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond