-

Omgaan met hypes in e-commerce

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Fabrique. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Fabrique’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Er is veel innovatie in onze wereld van e-commerce. Maar hoe herken je echte innovatie, en wat is hype?

In deze talk vertelt Pieter Jongerius, partner en strateeg bij Fabrique alles over – zoals hij het zelf noemt – de hyperspaced wereld van de digitale retail. Waarom zijn mensen van oudsher op zoek naar ‘the next big thing’? En wat zal dit dit keer zijn? Wat waait over, en hoe kan je het fenomeen hype omarmen?

Jongerius is al ruim twee decennia bezig met interactie, strategie en methodologie. Binnen Fabrique is hij gespecialiseerd in online retail en e-commerce en heeft hij prijswinnend werk gemaakt voor onder andere Albert Heijn, Hema en IKEA. Hij deelt zijn ervaringen en geeft voorbeelden uit de hyperspaced e-commerce-wereld.

Spreker: Pieter Jongerius (Strategisch Partner bij Fabrique)

Host: Ronald ter Voert (Interviewer, presentator, host, moderator en eigenaar van RTV Media)

Collectie: E-commerce Live!

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond