-

Online trends voor de jaarlijkse koop-pieken

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Klarna. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Klarna’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

De feestdagen zijn voor veel retailers sowieso een heel hectische tijd, en al helemaal in tijden van corona. Hoe kunje omgaan met dergelijke pieken? 

Viveka Söderbäck presenteert in deze video inzichten die u zullen helpen de feestdagen en verkoop-pieken in goede banen te leiden. Zij werpt een blik op hoe consumenten tijdens de feestdagen uitgaven doen. Hierbij moet wel worden opgemerkt dat deze video is opgenomen voordat de lockdown vanaf 19 november 2021 inging, wat de stress alleen nog maar verder heeft verhoogd.

De feestdagen zijn een tijd om te geven, en Söderbäck deelt een aantal bruikbare tips voor de voorbereiding. De expert op he gebied van consumentengedrag baseert zich op data van uitgebreide enquêtes onder meer dan 1000 Nederlandse shoppers en Klarna-consumenten, evenals op eigen winkel- en verzamelgegevens.


Spreker:
Viveka Söderbäck (Consumer insights manager bij Klarna)

Collectie: Emerce EDAY

Host: Eric van Hall

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond