-

Onstuimige groei zet ON THAT ASS internationaal op de kaart

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor PostNL. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met PostNL’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Hoe behoud je subscriptions (of members) en blijf je aantrekkelijk voor je doelgroep? En hoe zorg je ervoor dat het niveau van je dienstverlening te allen tijde hoog blijft?

Logistiek heeft een belangrijke waarde binnen e-commerce gekregen, en met de komst van Covid-19 is het belang van logistiek nog meer toegenomen voor retailers en webwinkels. Webwinkels en retailers onderscheiden zich steeds meer door service en bezorging.

ON THAT ASS verkocht in 2015 hun allereerste boxershort. Nu, bijna 5 jaar later, zijn zij uitgegroeid tot een internationaal bekend boxershortmerk met meer dan 300.000 members, verdeeld over 9 landen. In dit webinar gaan Gerard den Bakker van PostNL en Jorn Besselink van ON THAT ASS in gesprek over logistieke uitdagingen bij onstuimige groei, onzekere productieleveringen, duurzame afwegingen, merkloyaliteit en het hooghouden van je service level.

Host: Krijn Schuurman (allround dagvoorzitter en gespecialiseerd in (digitale) innovatie)

Sprekers: Jorn Besselink (Founder ON THAT ASS) en Gerard den Bakker (E-Fulfilment Consultant PostNL)

Collectie: Fulfillment 2021

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond