
Onstuimige groei zet ON THAT ASS internationaal op de kaart
Hoe behoud je subscriptions (of members) en blijf je aantrekkelijk voor je doelgroep? En hoe zorg je ervoor dat het niveau van je dienstverlening te allen tijde hoog blijft?
Logistiek heeft een belangrijke waarde binnen e-commerce gekregen, en met de komst van Covid-19 is het belang van logistiek nog meer toegenomen voor retailers en webwinkels. Webwinkels en retailers onderscheiden zich steeds meer door service en bezorging.
ON THAT ASS verkocht in 2015 hun allereerste boxershort. Nu, bijna 5 jaar later, zijn zij uitgegroeid tot een internationaal bekend boxershortmerk met meer dan 300.000 members, verdeeld over 9 landen. In dit webinar gaan Gerard den Bakker van PostNL en Jorn Besselink van ON THAT ASS in gesprek over logistieke uitdagingen bij onstuimige groei, onzekere productieleveringen, duurzame afwegingen, merkloyaliteit en het hooghouden van je service level.

Jorn Besselink
In 2009 als ondernemer gestart in de subscription models waaruit in 2015 ON THAT ASS is ontstaan.

Gerard den Bakker
Gerard heeft een waanzinnige passie voor E-commerce logistiek. Überhaupt als het gaat om E-commerce. Hij heeft bij diverse bekende E-commerce bedrijven ervaring opgedaan en met veel bekende webshops samengewerkt. Als het gaat om het optimaliseren van e-commerce logistiek, kan hij je zeker helpen.

Krijn Schuurman
Krijn Schuurman is een scherpe en gevatte allround dagvoorzitter die het beste bij sprekers naar boven haalt. Kritisch waar het moet, met humor waar het kan. Naast zijn werk als dagvoorzitter en gespreksleider heeft hij de afgelopen 15 jaar opdrachten gedaan voor uiteenlopende organisaties in verschillende sectoren. De klant helpen bij het benutten van kansen die de online wereld biedt, is daarin de rode draad.
Hij wordt regelmatig gevraagd duiding te geven aan de trends op het gebied van internet en ICT, op Radio1 en BNR Nieuwsradio en zo nu en dan in programma’s zoals NOS Journaal, EenVandaag, Nieuwsuur en RTL Late Night.
Krijn heeft een jarenlange ervaring als gespreksleider bij evenementen, webinars, podcasts en talkshows. Hij heeft een voorliefde voor innovatie en alles wat met de digitalisering van onze samenleving te maken heeft, maar is breed inzetbaar; de afgelopen jaren werkte hij mee aan programma’s over onder meer de zorg, het onderwijs, de financiële sector, duurzaamheid en goede doelen.
Nieuwe insights
[Podcast] José van Dijck: “We moeten durven bouwen aan digitale autonomie”HubSpot in 2026: bereid je voor op het AI- kantelpuntHoe personalisatie het zoekprobleem voor B2B e-commerce oplostStop met geld weggooien: zo voorkom je verspilling in programmatic advertisingEmerce Rapport Investeringsintenties in Tech 2026Gerelateerde artikelen


De herontdekking van fysieke retail: Waarom locatie de nieuwe superpower is

B2B-teams moderniseren commerce om los te komen van legacy-systemen
