
Op weg naar een Europese logistieke markt
Steeds meer pakketjes die aan huis worden bezorgd zijn afkomstig uit het buitenland. Het zijn al lang niet meer alleen de Wehkamps en de Bol.coms die het straatbeeld in Nederland bepalen.
Door corona is e-commerce als sector dusdanig versneld dat veel webshops twee jaar hebben overgeslagen in hun verwachte groeicurve. Meer pakjes, andere vormen van logistieke afhandeling, nieuwe regels per land en vraagstukken als ‘waar zijn we nu mee bezig?’ op het gebied van duurzaamheid drukken een stempel op je businessmodel. En ondertussen is de capaciteit in Nederland net als in een aantal andere landen echt een uitdaging aan het worden, weet Martijn Kleij, Chief Sales Officer bij Seven Senders uit ervaring.
In dit webinar laat Kleij zien wat corona per land in Europa doet, hoe de aanpak van last mile carriers überhaupt verschillen per land, hoe je datagedreven kunt ondernemen hierin, en wat noodzakelijke adviezen zijn aan cross-border sellers om in te kunnen spelen op de huidige situatie en nabije toekomst.
Spreker: Martijn Kleij (Chief Sales Officer bij Seven Senders, voorheen Vice President Marketing & Retail bij DHL)
Host: Jaspar Roos (Senior Business Development Manager Benelux bij Plug and Play Tech Center)
Collectie: E-commerce Live!
Nieuwe insights
De lessen van twintig jaar e-commerceGerichte AI-investeringen zetten Nederland op koers om Europa’s innovatiehub te wordenPensioenrevolutie voor creatieve en digitale professionals: wie krijgt compensatie en waarom?Algoritmisch tijdperk stuwt wereldwijde advertentie-uitgaven op naar 1 biljoen dollar in 2026Vergeet kerst: waarom januari de verborgen goudmijn is voor beauty-merkenGerelateerde artikelen


B2B-teams moderniseren commerce om los te komen van legacy-systemen

Hoe Vertex AI datasilo’s doorbreekt en marketing voorspelbaar maakt
