-

Optimalisatie van conversie door meer te experimenteren

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor LevelUp Group. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met LevelUp Group’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Hoe breng je versnelling in Conversion Rate Optimalization (CRO)? Met de juiste rolverdeling in het CRO-team en door meer te testen en te experimenteren.

Veel organisaties vragen zich af of CRO echt iets oplevert en hoe ze versnelling in het CRO-programma kunnen realiseren. Ook in het opschalen van CRO schuilen uitdagingen. In dit webinar vertellen CRO-specialisten Frans Appels (managing partner van de LevelUp Group) en Mark de Winter (managing consultant van ClickValue) hoe je met het juiste CRO-team succesvol kunt zijn door een cultuur van experimenteren te omarmen. Meer testen en meer experimenteren dus om de conversie omhoog te stuwen.

Ze laten zien hoe je de belangrijkste CRO-uitdagingen oplost met het finetunen van het CRO-proces, de rolverdeling in het CRO-team, het opschalen van het aantal testen per maand, en het werken aan een experimenteer cultuur. Met praktische tips en leerzame cases van o.a. Calvin Klein, Tamaris en Voetbaldirect.

Host: Ronald ter Voert (eigenaar RTV Media)

Sprekers: Frans Appels (managing partner van de LevelUp Group) en Mark de Winter (managing consultant van ClickValue)

Collectie: Emerce Conversion 2020

Deze presentaties en videos zijn onderdeel van de collectie Conversion 2020.

De collectie Conversion 2021 is vanaf 24 juni beschikbaar.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond