
Optimalisatie van conversie door meer te experimenteren
Hoe breng je versnelling in Conversion Rate Optimalization (CRO)? Met de juiste rolverdeling in het CRO-team en door meer te testen en te experimenteren.
Veel organisaties vragen zich af of CRO echt iets oplevert en hoe ze versnelling in het CRO-programma kunnen realiseren. Ook in het opschalen van CRO schuilen uitdagingen. In dit webinar vertellen CRO-specialisten Frans Appels (managing partner van de LevelUp Group) en Mark de Winter (managing consultant van ClickValue) hoe je met het juiste CRO-team succesvol kunt zijn door een cultuur van experimenteren te omarmen. Meer testen en meer experimenteren dus om de conversie omhoog te stuwen.
Ze laten zien hoe je de belangrijkste CRO-uitdagingen oplost met het finetunen van het CRO-proces, de rolverdeling in het CRO-team, het opschalen van het aantal testen per maand, en het werken aan een experimenteer cultuur. Met praktische tips en leerzame cases van o.a. Calvin Klein, Tamaris en Voetbaldirect.
Host: Ronald ter Voert (eigenaar RTV Media)
Sprekers: Frans Appels (managing partner van de LevelUp Group) en Mark de Winter (managing consultant van ClickValue)
Collectie: Emerce Conversion 2020
Nieuwe insights
Retail media vergt één geïntegreerde media-aanpak[Podcast] Doorzetters met Elske Doets: ‘Het feest is over’, zei de bankEmerce Rapport Online Damesfashion 2025-2026Het AI value proposition canvas: praktisch kader voor digitale beslissingenHoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketingGerelateerde artikelen


De Contentmachine van Rompslomp

Van prompt tot persoonlijkheid: echt schrijven met ChatGPT
