
Optimalisatie van conversie door meer te experimenteren
Hoe breng je versnelling in Conversion Rate Optimalization (CRO)? Met de juiste rolverdeling in het CRO-team en door meer te testen en te experimenteren.
Veel organisaties vragen zich af of CRO echt iets oplevert en hoe ze versnelling in het CRO-programma kunnen realiseren. Ook in het opschalen van CRO schuilen uitdagingen. In dit webinar vertellen CRO-specialisten Frans Appels (managing partner van de LevelUp Group) en Mark de Winter (managing consultant van ClickValue) hoe je met het juiste CRO-team succesvol kunt zijn door een cultuur van experimenteren te omarmen. Meer testen en meer experimenteren dus om de conversie omhoog te stuwen.
Ze laten zien hoe je de belangrijkste CRO-uitdagingen oplost met het finetunen van het CRO-proces, de rolverdeling in het CRO-team, het opschalen van het aantal testen per maand, en het werken aan een experimenteer cultuur. Met praktische tips en leerzame cases van o.a. Calvin Klein, Tamaris en Voetbaldirect.
Host: Ronald ter Voert (eigenaar RTV Media)
Sprekers: Frans Appels (managing partner van de LevelUp Group) en Mark de Winter (managing consultant van ClickValue)
Collectie: Emerce Conversion 2020
Nieuwe insights
Van contentchaos naar contenthelderheid: zo schaal je relevantie met de Content Value ChainDe succesformule achter de groei van Knivesandtools[Podcast] Saskia Lensink: “We bouwen een taalmodel dat wél aan onze waarden voldoet”Van merkbekendheid naar algoritmisch vertrouwen: hoe AI de klantreis verandertPrijsoptimalisatie met AI: van trage spreadsheet naar strategische prijsdynamiekGerelateerde artikelen


10,000 orders, 1 shift: How Ravensburger freed up sales time

B2B growth the B2C way: Zeeman’s blueprint for digital success
